Digitální marketing: Úspěšná strategie komunikace

Digitální marketing: Úspěšná strategie komunikace

Současná situace změnila všechny naše marketingové, ale i osobní plány. Zpomalila a téměř zastavila naše aktivity. Pojďme tento čas využít a podívat se na hlavní pilíře komunikace v online světě, které byste při tvorbě marketingových strategií neměli opomíjet.

Obsahový marketing
Plánovat. Plánovat. Plánovat.

Obsahový marketing přináší úžasné výsledky. Generuje třikrát více potenciálních zákazníků při úspoře nákladů až 62 %. Důležité je vytvoření marketingového plánu obsahu a jeho následné plnění. Obchodníci, kteří plánují své projekty nebo kampaně, mají až o 365 % větší šanci na úspěch.

Chatboti
Rychlost na prvním místě.

Pokročilá technologie vytvořila prostředí, ve kterém lidé očekávají rychlá řešení a rychlý obrat. Potřeba rychlosti se stává stále důležitější. Chatboti jsou horkým trendem digitálního marketingu. Velmi dobře fungují pro zákaznickou podporu, pomáhají spotřebitelům vyřešit jejich problémy a umožňují komunikaci v reálném čase.

Personalizace
Personalizovaný obsah, produkty, e-maily.

V posledních letech se personalizovaný marketing stal jednou z nejúčinnějších metod propagace. Doručení správné zprávy správnému zákazníkovi (ve správný čas na nejlepší platformě) způsobuje, že vaše zpráva rezonuje mnohem více. Personalizace zlepšuje zákaznický zážitek a zvyšuje ziskovost.

Video marketing
Nejrychleji rostoucí reklamní formát.

Video marketing je jeden z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Toto médium pomáhá distribuovat obsah a zvýšit zapojení potenciálních zákazníků. Video marketing lze použít pro vše od budování vztahů se zákazníky až po propagaci vaší značky, služeb nebo produktů. Video se stává jedním z nejpopulárnějších způsobů komunikace se zákazníky.

Hlasový marketing
Vznikající příležitost.

Díky Siri, Google, Alexe a mnoha dalším chytrým asistentům se verbální interakce se zařízeními neustále zvyšuje. Lidé rádi mluví a chtějí vyhledávat, nakupovat a objevovat nové věci. Přijetí strategie hlasového vyhledávání není jen o tom, jak zůstat relevantní, ale také o vytvoření jedinečného a optimalizovaného prostředí pro zákazníky, které podpoří vztahy a vybuduje věrnost značce.

Autor: Markéta Švrčková